Borzen, d.o.o - Analiza zadovoljstva nad IS po metodi IS Mirror (2013)

Naročnik je srednje veliko podjetje, ki razpolaga s sorazmerno enostavnim informacijskim sistemom in ni zavezan k rednemu izvajanju IS revizij. Zanimalo ga je, ali je njegov informacijski sistem ustrezno upravljan in tudi, kako so z njim zadovoljni uporabniki. Iskal je od revizijskega pregleda enostavnejši in cenovno ugodnejši način, s katerim bi dobil dovolj dobre odgovore na svoja vprašanja.

Pri izvedbi naloge smo uporabili našo lastno metodologijo IS Mirror, ki smo jo razvili prav za primere, ko želi naročnik z minimalnimo investicijo dobiti dovolj dobro splošno sliko o svojem informacijskem sistemu. V okviru pregleda IS Mirror smo anketirali 11 zaposlenih. Analiza rezultatov ankete je naročniku podala sliko o ustreznosti upravljanja njegovega informacijskega sistema in zadovoljstva uporabnikov. Predvsem pa je naročnik na osnovi rezultatov analiza lažje sprejel nekatere strateške odločitve o nadaljnjem investiranju in razvoju svojega IS.

Borzen, d.o.o - Analiza zadovoljstva nad IS po metodi IS Mirror (2013)

Spletna stran uporablja piškotke. Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se z vašim privoljenjem ob obisku strani shranijo v vaš brskalnik. Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, ki beležijo statistko obiskov spletne strani. Podatki, ki jih beležimo, niso osebni podatki in iz njih ni mogoče ugotoviti identitete naprave, iz katere dostopate do strani. S klikom na gumb "Se strinjam" izjavljate, da se strinjate z namestitvijo naših piškotkov. V kolikor se z namestitvijo ne strinjate, vas prosimo, da stran zapustite. Obvestilo o piškotkih.