UniCredit Banka Slovenija d.d. - Vodenje projekta za vzpostavitev sistema za pripravo, odobritev in spremljanje izvajanja pogodb s komitenti banke

Banka je sprejela odločitev, da razvije in uvede rešitev CONTMAN z namenom podpore priprave, odobritve in spremljanja izvajanja pogodb s komitenti banke. V projekt smo se vključili v samem začetku in ga skupaj s sodelavci banke in vključenimi partnerji pripeljali do uspešnega zaključka. V okviru projektnih aktivnosti je bilo potrebno uskladiti podrobnosti procesa priprave, sklepanja in spremljanja pogodb. Pripraviti je bilo potrebno celotno specifikacijo zahtev in jo uskladiti z naročnikom ter izvajalci. Na osnovi usklajene funkcijske specifikacije je izvajalec pripravil rešitev, ki smo jo preverili in optimirali. Začrtali smo shemo razmejitve pristojnosti in odgovornosti ter skladno z zahtevami nastaviti parametre za dobro delovanje posameznih delovnih tokov. Vzpostavljena rešitev podpira celoten proces priprave, sklepanja in spremljanja pogodb s pravnimi osebami. Rešitev je tesno povezana z ostalimi ključnimi sistemi banke.

UniCredit Banka Slovenija d.d. - Vodenje projekta za vzpostavitev sistema za pripravo, odobritev in spremljanje izvajanja pogodb s komitenti banke

Spletna stran uporablja piškotke. Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se z vašim privoljenjem ob obisku strani shranijo v vaš brskalnik. Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, ki beležijo statistko obiskov spletne strani. Podatki, ki jih beležimo, niso osebni podatki in iz njih ni mogoče ugotoviti identitete naprave, iz katere dostopate do strani. S klikom na gumb "Se strinjam" izjavljate, da se strinjate z namestitvijo naših piškotkov. V kolikor se z namestitvijo ne strinjate, vas prosimo, da stran zapustite. Obvestilo o piškotkih.